Saturday 2 August 2014

...everbody

...everybody ? people around me already change & me to , yesterday someone told me "you are totally changed i can't accept it , i need the old u" ouuuumaiii godd i can belif i'm totally change hehehehe im soo soo soo happpy . lepas ni tak ada lah aku jadi macam "lembu kena cucuk hidung" je en en dengar je apa orang cakap , ikut je apa orang cakap , ikut je rentak kepala orang tu heyy dude i hv my own life . ahaha wait hah aku pon tak tahu apa yang berubah tapi ada lah sikit tu aku perasan aku berubah kahkahkah , selalu nya orang tanya sepatah aku jawab berpatah-patah . tapi kali ni tak , orang tanya sepatah , aku jawab sepatah at the end conversation yang selalunya tak pernah & tak akan ada end dia kini ada penamat dia . selalunya aku tak pernah nak serius dengan apa orang cakap , aku ambik tahu endah tak endah je tapi tapi tapi .... kali ni tak semua yang orang cakap aku ambik serius walaupun aku tahu benda tu dia nak bawak gurau je . ehh tah lah sejak bila aku reti ambik semua benda serius pon aku tak tahu hahaha tah lah tah lah . malas tau nak ambik tahu ehh pasai dia berubah ? kenapa dia jadi macam tu ? dulu tak pon macam tu. dulu oky je. dulu baik je, sekarang bla bla bla bla ai bitch sampai bila kau nak orang pijak kepala kau ? so sekarang perlu ada perubahan dalam diri kau sendiri , itu pon kalau kau tak nak orang buat kau macam kadang wujud kadang tak wujud . life must go on jangan kau tanya kenapa orang tu berubah oky , sebab dia sendiri tak tahu bila dan apa yang berubah dalam diri dia sendiri . kalau dia tahu dan perasan sekali pon apa boleh dia buat , kalau kau nak tahu kenapa dia berubah cuba lah kau tanya apa 'sebab' dia berubah dan jadi macam tu ... mungkin atas dasar sebab tu dia berubah dan tak macam apa yang kau kenal dia dulu oky . sooooo macam tu jugak lah aku , sampai bila agaknya aku nak biarkan orang buat aku macam manusia yang tak punya 'hati mahupun perasaan' ayat pasrah oky kahkah . kadang tu sampai classmate sendiri cakap "pasai macam ni , manusia ke patung berhenti gelak org tengok macam tak betul" tapi bila diam , ada jugak masalah bagi diorg tanya kenapa lah itu lah ini lah , hah yang ini aku tak paham pe ko nak sebenarnya ? ada je benda tak kea , kalau centu baik kau janag dok dekat dengan aku banyak pula kau berbunyi aihhh ... diam kang bosan ni banyak cakap kau suruh diam pula , kau yang tak betul ke aku yang tak betul ? ehemmm lain kali nak cakap tu bertapis sikit hahah ... barangkali ini semua sebab munasabab daripada ermmm hahaha .... tah lah tah lah malas nak cakap , kang macam buka aib orang pulak lagi ah buat tambah dosa aku je ishish hari raye ni baru je mintak maaf dah buat dosa lagi hahahaha .... tapiii , entah lah nak sampai bila nak macam ni hahahah doploh pat jam serius je en en haha , kalau nak macam dulu soh aku reply engkorang punya soalan sampai berperenggan tu maap le bebanyak , buat sakit hati je sepatah-sepatah yang mendapat hahah ... bila buat lawak bodo sikit mula ah ada orang nak ambik serius hah lantak kau lah nak ... balik balik aku je kena beralah , aku je kena paham semua orang ni busy itu lah ini lah hah sampai tak ada masa sikit pon nak reply . kalau reply pun nak kena tunggu berjam-jam makan hari pon ada jugak kalau centu aku sarankan lebih baik engkorang tak payah reply langsung hah senang kit hidup aku tak ada ah dok menunggu reply hahaha .... oky oky tak ada lah aku gurau je aku suka tunggu orang lelama , tak ada masalah pon , lagi pon aku tak buat apa apa pun . tunggu engkorang reply ada lah jugak kerja aku hah -,- oky lah sesungguhnya aku tak suka orang yang kejap ada kejap tak ada lelagi dengan tak bagi tahu ke mana pergi lepas tu buat tak bersalah reply ada pulak gegelak hah memang annoying bodo nak mampos betul aku cakap ko ni . kan dah marah hah lantak kau lah nak , u appreciate someone like this ? ohhh no wonder lah if i totally changed kehkehkeh nahhh dah tak payah nak heran sangat pasai orang tu orang ni berubah k sebab semua orang mesti nak tak nak ada sikit perubahan okyyy okyyy bye:)))

No comments:

Post a Comment